FAQ
Şirketler için tüm cevaplar
- Ücretsiz kayıt olun ve her zaman ve her yerde, her tür cihazdan (cep telefonu, tablet veya dizüstü bilgisayar) hesabınızı kullanın.
- İş arkadaşlarınızı hesaplarını ücretsiz olarak kurmaya ve sizinle birlikte çalışmaya davet ederek günlük iş akışınızı optimize edin.
- Taşıma taleplerini yalnızca birkaç dakika içinde gönderin.
- Büyüyen doğrulanmış operatör ağına anında erişin.
- İstenen tarihlere, rotalara ve ulaşım tercihlerine bağlı olarak çeşitli teklifler arasından seçim yapın.
- Tamamlanan tüm siparişlerinizin belgelerini doğrudan kontrol panelinizden indirin.
- Toplamadan teslimata kadar gerçek zamanlı durum güncellemeleri alın.
- Mesai saatleri içinde canlı sohbet desteği ve müşteri hizmetleri yardımı alın.
- Sözleşme muhattabınız Saloodo! İle içiniz rahat olsun.
- ”Şirketinizi Kaydedin” seçeneğini tıklayın.
- Şirket adınızı, kişisel bilgilerinizi ve vergi numaranızı girerek Saloodo! kayıt formunu tamamlayın. Önemli: Vergi numarası kayıt olmak için isteğe bağlıdır, ancak talep göndermek, teklif almak ve nakliye siparişlerini görüntülemek için zorunludur.
- Bir şifre oluşturmak için e-posta ile aldığınız onay bağlantısını tıklayın ve yeni hesabınıza erişmek için giriş yapın.
Saloodo! yalnızca geçerli bir vergi numarası bulunan fatura adresi ile tescil edilmiş, firmalar arası nakliye faaliyetleri bulunan B2B şirketlere hizmet verir.
- Taşıma talebinizi gönderin
E-postanızla ve şifrenizle giriş yapın.
Gösterge tablonuzda oturum açtıktan sonra, “Yeni Gönderi Ekle” düğmesini tıklayın. Birim sayısını ve ambalaj türünü girin. Birimleri miktar, ürün tipi (palet, kutu, varil, rulo, full kapalı kasa araç, full tenteli araç, diğer), ağırlık ve mal türüne (tehlikeli veya tehlikeli olmayan mallar) göre tanımlayın ve seçin. Örneğin. 5 palet 120x80x150cm 100kg / palet.
Mevcut taşıma isteğinize daha fazla parça eklemek istiyorsanız “Parça Ekle” düğmesini tıklamanız yeterlidir. Parçaları mümkün olduğunca doğru bir şekilde tarif edin. Bu, nakliye gecikmelerini önlemenize ve rekabetçi fiyatlar almanıza yardımcı olacaktır. - Toplama ve teslimat yerlerini girin
Gönderinizin toplanmasını ve teslimatını düzenlemek istediğiniz yeri, tarihi ve saati ekleyin. Rotayı ayarlarken konum türünü seçebilirsiniz. Daha önce başka istekler gönderdiyseniz, “Son adreslerim” işlevini kullanabilirsiniz. Bu, yinelenen istekler için aynı adresleri yeniden eklemenize gerek olmadığı anlamına gelir. - Tüm fiyatları görmek için ulaşım talebinizi gönderin
Gerekli tüm ayrıntıları sağladıktan sonra, sağladığınız nakliye özelliklerine, kamyonların mevcudiyetine ve tenteli / kayar perdeli araçlar için ödenen son rezervasyon ücretlerine bağlı olarak tahmini bir fiyat alabilirsiniz. Bu fiyat, platformda etkin olan operatörlerden alacağınız tüm fiyatları karşılaştırmanız için bağlayıcı olmayan bir tahmindir.
Alternatif olarak, “Fiyatları Gör” düğmesini tıkladıktan sonra, doğrudan taşıma talebiniz için mevcut tekliflerin bir listesini görüntüleyeceğiniz gösterge tablonuza yönlendirileceksiniz. - Bir teklif seçin
”Teklifler” in altında taşıma talebiniz için hangi nakliyecilerden, hangi tarihler ve hangi fiyat için (KDV dahil) kaç teklif aldığınızı görebileceksiniz. Bu kriterlere göre, “Şimdi Rezervasyon Yap” düğmesini tıklayarak tercih ettiğiniz nakliyeciden bir teklif seçebilirsiniz. - Sonraki adımlar
Ödeme yapmaya devam edin ve sözleşme ortağınız olarak Saloodo! ile güvenli bir şekilde ödeme yapın. Ödeme yöntemlerimizden birini seçin.
Toplama ve teslimat noktalarındaki irtibat kişilerinin detaylarını vererek taşıma siparişini kesinleştirin.
Not: Nakliye siparişi için ödeme yaptıktan sonra iletişim bilgilerini vermemek, nakliye ücretlerinde gecikmelere neden olabilir, bu nedenle lütfen toplama ve teslimat noktalarında bulunan kişilerin iletişim bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak eklediğinizden emin olun.
Bir komple araca, münferit paletlere, varillere, kutulara, taşıma ünitelerine veya belirtilenlerin hepsinin bir karışımına kadar her şeyi gönderebilirsiniz. Ancak, gönderiniz yük emniyeti ve taşıma kapasitesi gerekliliklerine göre paketlenmelidir. Gevşek parçalar veya teminatsız mallar sürücü tarafından reddedilebilirken, bazı mallar tehlikeli nitelikleri nedeniyle hariç tutulabilir.
Not: Hangi tür malları, hangi tür koşullar altında taşımanıza izin verildiği hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen Şartlar ve Koşullarımızı okuyun.
Bazı örnekler:
- Min. / maks.: 31,5 kg / 24.000 kg ağırlıklı – Güvenli ve anlaşılır şekilde işaretlenmiş bir ambalaj gereklidir.
- Taşıma ve elleçleme işine uygun, yetkisiz erişime karşı güven altına alınacak şekilde paketlenmiş (mallara tespit edilmemiş erişim mümkün olmamalıdır)
- Paletler birbiri üstüne gelecek şekilde istiflenmelidir
- Mallar hasar görmeden bir kişi tarafından güvenli bir şekilde taşınabilmelidir.
Değerli veya hırsızlık ihtimaline karşı dikkat edilmesi gereken mallar söz konusu olduğunda malların türüne, değerine ve mevcut risklere bağlı olarak özel nakliye talebinizi Saloodo!’ya bildirmelisiniz. Bu, fiyat sağlayıp sağlamadığımızı değerlendirmemizi ve taşımanın güvenli ve hasarsız tamamlanması için uygun önlemleri almamızı sağlayacaktır. Değerli mallar, teslim alındığı zaman ve yerde, fiili değerin, kg başına en az 12 EUR veya paketlenmiş ürün veya sevkiyat başına 300.000 EUR değerine sahip olacak şekilde sınıflandırılır. Sigorta veya daha fazla bilgi için lütfen turkey@saloodo.com adresinden ekibimizle iletişime geçin.
Maliyet yalnızca aşağıdaki koşullarda değişecektir:
- Toplama ve / veya teslimat adreslerindeki değişiklikler
- Bekleme süresi veya talep edilen diğer hizmetler için ücretler
- Gönderim detaylarındaki büyük değişiklikler (ağırlık, hacim, palet sayısı, vb.)
Saloodo! ana sayfasının sağ üst köşesindeki “Giriş” düğmesini tıklayın.
- Bir sonraki adımda ”Parolayı Sıfırla” yı tıklayın ve Saloodo!’ya kaydolduğunuz e-posta adresini girin.
- Daha sonra, “Bağlantı Gönder” düğmesini tıklayın. Şifrenizi sıfırlamak için yeni bir bağlantı içeren e-posta alacaksınız. E-posta gelen kutunuzu ve de spam klasörlerinizi kontrol edin.
Not: Kayıtlı adresinize şifrenizi sıfırlamak için yeni bir bağlantı içeren bir e-posta göndereceğimiz için lütfen gelen kutunuzu ve spam klasörünüzü kontrol ettiğinizden emin olun.
Müşteri Hizmetleri ekibimizle resmi tatiller dışında Pazartesi-Cuma günleri ve 08:30 ile 17:30 saatleri (TSİ – Türkiye Saati İle) arasında irtibata geçebilirsiniz.
Diğer sorularınız için:
- Bizi arayın: +971 22 016 896
- Bize e-posta gönderin: turkey@saloodo.com
Sorularınızın tüm cevaplarını buldunuz mu?